2018. március 4., vasárnap

UPK 2018

Sokat mond arról mennyit és milyen tempóban kötök mostanában az, hogy az újévi pulcsimat úgy hat hét alatt sikerült befejeznem (a legjobb szintidő olyan 3 nap volt néhány éve)... De a szabály az szabály, a hagyomány az hagyomány, még akkor is, ha csak néhány éves, és akkor is, ha csak nekem az.
De végül elkészült, itt van... sőt azon melegében meg is utaztattam..
A fonalkészletekkel kapcsolatos alapvető hozzáállásom ellenére (vagyis minél nagyobb, annál jobb), úgy döntöttem, nemcsak azért vannak, hogy nézegessem őket, így megpróbálok ezt-azt felhasználni a meglevőkből... Belekotortam hét a dobozaimba, és több lehetőséget is találtam... némi tűnődés után végül olyasmit választottam, amit egyszer már, más változatban elkészítettem.

Már az első körben is szerettem a DROPS Nordic Summer mintáját, és a pulóver változatát is el akartam készíteni egy ideje. Sőt a fonalam is megvolt egy piros/fehér színkombinációhoz. 
A minta nem túl nehéz, jól követjetp, csak annyit változtattam, hogy az ujját más szemszámmal kezdtem, hogy az én karom is elférjen benne, így, amikor az ujját a testrész mellé tettem, át kellett számolnom a fogyasztásokat, hogy olyan szemszámot kapjak, amivel a mintaismétlések a megfelelő helyre kerülnek.

 A képeket Lpndonban,  Greenwich-ben készítette a fiam... a fény hol ilyen volt, hol olyan...
Minta: DROPS Nordic Summer
Fonal: DROPS Baby Merino
Kötőtűk:: Knit Pro Zing (2.75 (a lustakötéses szélekhez), 3.00  (a harisnyakötéses részekhez), 3.25 (a színes mintához).

Nincsenek megjegyzések: