2017. február 9., csütörtök

Yarnlovechallenge... community

A kötés közösségformáló oldala mindig elvarázsolt, különösez az, amit az Internet segített létrehozni. Annyira, hogy még a szakdolgozatomat is erről írtam. Amióta megismertem az Internetet, barátokat kerestem, és találtam, de sokat dolgoztam azon is, hogy igazi élő közösség jöjjön létre... több-kevesebb sikerrel. A boldog emlékű Budapest International Craft Club-ként indult, aztán szerdai közöskötések lettek belőle, aztán valami más, aztán egyetemre jártam, és nem tudtam annyit foglalkozni vele, aztán más kezdett el kötőstalálkozókat szervezni... de a változás az élet része.
Eleinte csak páran voltunk
Aztán kicsit többen...
Néha újak csatlakoztak...
Még a kollégáimat is tanítottam kötni, hogy annak közösségépítő hatását demonstráljam.
És összehozott egy mexikói-amerikai- egy igazi angol, és egy magyar nőt....
És ezek csak példák arról, mit is jelent nekem a közösség és a kötés.

Nincsenek megjegyzések: