2017. február 9., csütörtök

Vissza az eredeti programhoz ... yarnlovechallenge...speed azaz sebesség

Annyira örültem a tavaszi kardigánnak, és annyira el voltam foglalva egyéb dolgaimmal, például saját magamat sajnáltam (a két dolognak nincs köze egymáshoz, aggodalomra nincs ok. Még. Talán soha, igyekszem ezen dolgozni, de még biztosan nem), így kihagytam néhány napot. Látjátok, én meg a legjobb szándékok. Igyekszem behozni a lemaradást, mondjuk talán egynél többet is posztolok egy nap, meglátjuk sikerül-e.
A yarnlovechallenge speed /sebesség kérdéséről szólva írhatnék a négy nap alatt megkötött csipkekendőről, vagy a zöld fonalról, amit (magamhoz képest) gyorsan fontam meg, vagy az újévi kardigánról,a mi három nap alatt készült el. Írhatnék arról, hogy, jobb napjaimon, amikor sokat kötök (de nem egyfolytában, mást is csinálok azért még) kb. 200 méter fonalat tudok megkötni, és kb. ugyanennyit tudok megfonni... Arról, hogy mennyire lassú tudok lenni inkább nem mesélnék, vannak napok, amikor mindössze egy sorra futja...

Képet igazán távolról kapcsolódót hoztam, az emberi haj mégiscsak egyfajta szösz, egyfajta "fiber". A hajamról nem igazán tudok sokat jót mondani, nagyon kevés, nagyon fehér, de legalább gyorsan nő, ami, amíg festettem, nem volt akkora előny, ma azonban már nem bánom... A napokban azonban két fénykép szembesített azzal, hogy mégis mennyire gyorsan... A két kép szinte napra pontosan egy év különbséggel készült.


Nincsenek megjegyzések: