2017. január 19., csütörtök

Ahogy a TV-ben..

Nem tudom eldönteni, hogy ez az év túl lassan indul, vagy túl gyorsan... máris sokminden történt, de például még mindig nem jutottunk hozzá, hogy rendes fotókat készítsünk az újévi kardigánról... Azonban már nagyon szeretnék visszatérni a többé-kevésbé rendszeres blogoláshoz, így addig is, amíg a fotózás összejön be kell érnetek olyasmikkel, amit azóta és/vagy azelőtt csináltam :-)
Például többen is kértétek, hogy mutassam meg közelebbről a fonalakat, amiket a TV-stúdióban festettünk. Igen, tényleg ott készült, bár magát a fonalat itthon előre beáztattam, és nedvesen vittem magammal, de a színeket ott kevertük, ott öntöttük a fonalakra, és ott rögzítettük egy forró sütőben, amíg ott voltunk... engem ugyan nem zavar az ecet szaga, de a többiekre való tekintettel citromsavat használtunk a rögzítéshez.
Négy motringot vittem magammal, két törtfehéret, és két világos szürkét, és két tálban festettük. Érdekes módon, négy teljesen különböző motringot kaptunk (Egy-egy tálban azért általában ennél sokkal hasonlóbb végeredmény szokott születni)



Szeretnék egyet-kettőt, emlékként megtartani, és megkötni, legjobban a pirosas tetszik, és a petrolkékes/lilás, lehet, hogy még valami csíkosnak is jól mutatna.
Ha van valami ötletetek, javaslatotok örömmel fogadom, és ígérem, elgondolkozom rajta.
És valaki úgyis megkérdezi majd... az alapfonal DROPS Baby Merino.

Nincsenek megjegyzések: