2016. december 28., szerda

Vége van már 2016-nak?

A Manók Királya, a Félvér Herceg, Prince, és most a Hercegnő.
2016, most már hivatalosan elmehetsz a búsba.
Szerettem David Bowiet, és Alan Rickman-t is. De igazából én az eredeti Star Wars trilógián nőttem fel. Akkoriban nem lehetett kb bármit letölteni az Internetről, nem voltak DVD-k, de még videómagnók sem, így estéről estére ott ültünk a moziban, hogy újra elmerüljünk egy messzi messzi galaxisban. 


Tudom, nem néznétek ki belőlem, a Sci Fi rajongót, inkább a kézműves történelem majmot, de éppannyira vagyok az egyik, mint a másik.
Azt hittem 2016, legalábbis a személyes szinten, nem is volt olyan rossz, sőt néhány egészen jó pillanata is volt.

Lassan készen vagyok ezt a megállapítást visszavonni. 
Másrészről...


(Carrie Fisher úgy ment el, ahogy a legtöbb nő szeretne. Miután elmondta a világnak, hogy ágyba bújt Harrison Forddal, amikor az a legjobb formájában volt).

Nincsenek megjegyzések: