2016. szeptember 24., szombat

Gyerekkori emlék

Gyakran gondolok arra, mennyire kellene ezt a blogot többé kevésbé a kötés/fonalak és egyéb "crafting" (kézimunka) keretei közé szorítani, vagy esetleg gyakrabban adjak helyet másnak is (ezzel talán a bejegyzések gyakorisága is nőne...)
Mint, amikor a Facebookon olvastamgattam és valamo ... nem, nem felhozta az emlékeket, mert a Kis Herceg szinte mindig a fejemben van. Olyan korán ismerkedtem meg vele, tanultam meg, hogy a vérembe ivódott. Sőt erre a szoborra is gyakran gondolok, de amikor olvastam, hogy PomPoM saját szobrot kapott, ez megmozgatott annyira, hogy megálljak az egyéb dolgaimmal, és keressek a neten egy képet... ami egy szolnoki iskola udvarán áll, gyerekkoromban gyakran elsétáltam arra, akkor is, ha némi kerülőt jelentett... és gyakran arra gondoltam, bárcsak ebbe az iskolába járhatnék.
Ahogy a képet kerestem egy érdekes cikket is találtam a szoborról... az angol blogban említek néhány érdekességet, de a magyarul tudók kattintsanak, és olvasssák el. Érdemes.
Az már biztos, ha legközelebb eljutok Szolnokra, mindenképp elsétálok arra újra.

1 megjegyzés:

pworsi írta...

Lyonban is van egy Kisherceg szobor. A Place Bellecouron áll. (https://www.google.hu/search?q=lyon+statue+saint+exupery&biw=1366&bih=578&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0ahUKEwioq7X50LTPAhXFKJoKHSbgBwgQsAQIIQ) Nekem ez ugrott be, mert ezt ismertem, a szolnokit nem - viszont a szolnokit mindenképp megnézem, ha arra járok, köszi, hogy írtál róla!