2016. május 6., péntek

A legjobb terv

Is széteshet egyik pillanatról a másikra.

Mindenkinek köszönöm, aki üzent/chat-en, e-mailen írt, a dolgok, úgy nagyjából rendben vannak.

Én annyira, de annyira készültem, hogy újra rendszeresen írok a blogba... Különösen, azután, hogy befejeztem az egyetemet, azt hittem, ha a heti két napot visszakapom majd mindenfélére lesz időm... de  tévedni emberi dolog, mondta a sün, nekem meg azóta sem sikerült utolérnem magam, és akkor jött egy kóbor vírus, egy ronda veszekedés egy bizonyos tinédzserrel, egy összeomló immun-rendszer, és az egész egy olyan betegségbe torkollott, aminek következtében napokig felkelni sem tudtam... őszintén szólva nem voltam ennyire beteg hosszú évek óta, kb a 2009-es tüdőgyulladásom óta.
Mindehhez egy két héttel rövidebb határidő, , a gyapjúnap plusz a hozzá tartozó több napnyi felkészülés, a középiskolai felvételik, azok eredménye, meg az idegbaj egy lusta bürokrata miatt, és egyéb hivatalos teendők... szóval áprilisban vagy rohangáltam, mint egy fejetlen csirke, vagy 15-20 órákat dolgoztam egyhuzamban, hogy mindennel időre készen legyek, és még mindig volt akinek ez nem volt elég.A rekord a 24 óra plusz ki tudja mennyi, amit egyhuzamban ültem a gépnél...

Ez azt is jelentette, hogy a kötés csak jelképes volt, bár némi fonást azért csak bepaszíroztam - igen, az, hogy épeszű maradjak fontosabb, mint enni...vagy akár aludni :-), és mint mindig, egy sor olyasmi is van a tarsolyomban, amit nem mutattam még meg...
Képek és posztok már útban.

Nincsenek megjegyzések: