2016. március 29., kedd

Heti fonós: Bongyorka

Sokszor mondom, hogy mivel nem kötök ilyen "art" fonalakkal, nem igazán látom mire lehet őket jól használni (pedig babasapkára, nyakmelegítőre, dekorációnak, szövésbe igenis lehet)...ezért nem is kedvelem őket...
Mégis, amikor egyszer-egyszer nekifogok, ré kell jönöm, hogy igenis élvezem a folyamatot.
Mint ezzel a türkizes-narancsos kicsikét, amihez a szöszt egy kedves barátném választotta magának, én meg megígértem, hogy csinálok neki valami bolondost, amit szövésben használhat..
Nem kevés időbe telt, mire lett is a dologból valami, de itt a bizonyíték, hogy időnként valóban be is tartom az ilyen jellegű ígéreteimet. 
Remélem tetszik is majd :-)

3 megjegyzés:

aarkus írta...

Ó, hát tuti, hogy tetszik majd a megrendelőnek, igazán vidám, inspiráló lett a végeredmény!

anyahajó írta...

Szerintem a tavasz teszi, kihozza a bolondost belőlünk. Én is ilyen vicces fonalat fontam hétvégén.

Holovác 1 írta...

Tetszik, deméghogy tetszik! :)))