2016. március 17., csütörtök

Heti fonós: alpaka szivárvány

Már meséltem az elátkozott alpaca projektemről... aminél volt olyan pont, hogy annyira elegem lett az egészből, hogy csak úgy bevágtam a sütőbe ahogy volt a levágott szöszöket, némi festékkel nyakon ötve ... egy részéből nemezelt virág készült a mesterségek ünnepén, másik részét pedig..
megpróbáltam megfonni a tincsekről, kártolás nélkül....Még mindig nem voltam megelégedve vele, de sikerült úgy kétszer végigmennem a szivárvány színein, és ki kellett találnom, mivel cérnázzam.
ha önmagával cérnázom, olyan kevés marad, hogy semmire nem elég, még egy kis díszítő szegélyre sem... így egy kis csipkefonalat festettem be szivárványosra, rövid szakaszokon ismételve a színeket.
Végülis érdekes lett, kicsit bolondos hatású, talán egy lépésre a bohóc (vagy inkább a csillámfaszláma) hányásától :-)
De, már nincs meg, mert a hétvégén a Kacskaringó fesztiválon valaki beleszeretett... Ki tudja, talán többször kellene agyament buggyant fonalakat fonnom :-)

2 megjegyzés:

Kamilla írta...

Hé, ne bántsd szegény fonalat, szerintem is nagyon jól néz ki és vidám és vagány, nem is csoda, hogy elvitték!

Márta írta...

Klassz!