2014. november 6., csütörtök

PIF Bárányok

A Pay It Forward csoportban sokáig csak nézelődtem, mert egyrészt annyira nem volt időm semmire, hogy nem mertem határidős feladatot vállalni, ráadásul, mindig azt hiszem majd elkészítem én magamnak... mégis milyen, ha pont tőlem megkérdezik valamire, hogy "Te kötötted???" (teljes joggal elvárva a "persze, ki más? a szomszéd néni? választ) és csak annyit tudok kinyögni "háát, izééé...nem...". Aztán rá kellett jönnöm, hogy nekem is megvannak a határaim, valószínűleg soha nem lesz Viajante vagy Nuvem kendőm, hacsak nem köt nekem valaki egyet... Így voltam a lyukas kendővel is... nagyon tetszett, el is kezdtem, de kb az 5. lyuksornál ki akartam kökni a szemem a kötőtűvel... szóval, amikor Réka felajánlott egyet, úgy csaptam le rá, hogy csak úgy szikrázott... erről a kendőről (is) még tartozom egy bejegyzéssel (amúgy imádom), mindössze annyi kell hozzá, hogy egyszerre álljanak rendelkezésre megfelelő fényviszonyok, és a fotós... Addig is megmutatom mi volt a én ajánlatom, ami (némi késéssel ugyan) de elkészült, és már új gazdáját boldogítja...
Mivel kézzel fonott fonalat épp elegen ajánlanak fel a csoportban, ezért másik (ha a gyöngyös kendőket is számba vesszük, a harmadik) specialitásomhoz, a fair isle sapkékhoz nyúltam...
A felajánlott lehetőségek közül a célszemély Kate Davies Bárányos (Sheep Heid) sapkáját választotta.
A fonalakat a készleteimben bujkáló zoknifonalakból válogattam.
Kötőtű :2 mm a passzéhoz, 3.00 mm a mintás részhez.
Fotók: Deli Christopher Laurent

5 megjegyzés:

aarkus írta...

Hát, nemhiába ez az egyik specialitásod, Anett, mert ez is látványos, klassz darab lett!

Paat írta...

Anett, ez szebb mint az eredeti!

chris írta...

Hello I'am Chris From France!!
this is not a "spam"
You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
Blog Url
Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
Happy Blogging
****************
Helló I'am Chris Franciaországból !!
ez nem a "spam"
Van egy csodálatos blog, amely úgy gondolom, hogy bejegyzett International Dictionary Blog. Ön képviseli a Country
Kérjük, látogasson el az alábbi linkre, és hogyan a blog neve
Blog URL
Operatív lízing Of Your Country Melyben Hogyan Session bővül a Country List
A jobb oldalon, a "zöld lista", meg fogja találni az összes országok és ha rákattint őket, meg fogja találni a nevét, blogok ebből az országból.
Rendkívül fontos, hogy kövesse a blogot, hogy érvényesítse a registration.Thank szíves megértésüket
http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
boldog blog
****************

Namata írta...

Nagyon csini lett Anett ! A színei , a minta ... :)

Kriszty írta...

Ooooh, annyira szép, hogy én ugyan nem vagyok sapkás de egy ilyet egyszer...talán...megpróbálok. :)
Boldog Új Évet kívánok