2014. június 8., vasárnap

Tinédzser

Hivatalos. Ma 13 éves. A tinédzser. Annak összes bajával és boldogságával.

13 éve amikor egy új jövevényt vártam, tudtam, hogy akárki, akármilyen is lesz, teljes szívemből szeretni fogom.
Arról viszont fogalmam sem volt, hogy olyan kihívásokat állít elém, amikről ma sem tudom, hogy meg tudok-e nekik felelni vagy sem. Nem egy "könnyű" gyerek, az biztos.
De azt sem tudtam, hogy megmutatja nekem, milyen egy igazi szeretettel teli szív. Akiből olyan kamasz lesz, aki az utcán odaadná a lábáról a cipőt. Aki a nehezen megkeresett/összegyűjtött pénzét egy pillanat alatt feláldozza. Aki a saját javáról egy pillanat alatt lemond. Aki órákon keresztül tanulja velem, kérdezgeti a hindu istenek nevét.Aki átsegít a legkegyetlenebb vizsgaidőszakon. Aki megszámlálhatatlan kannányi teát főz, sőt, vacsorát készít ha kell. Aki szemrebbenés nélkül elvisel engem, aki egy hang nélkül tűrte az elmúlt hetekben, ha arra kértem csendben maradjon a szobájában.
Aki a mai napig nem tartja cikinek, ha az utcán megfogom a kezét, vagy elkísérem az iskolába. Aki az ágyam mellett ül, a kezemet fogva, ha beteg vagyok.
Maradj ilyennek.
Isten Éltessen. De jó sokáig!

1 megjegyzés:

aarkus írta...

De szép ez a gyerek! Isten éltesse sokáig, adjon neki sok örömet, és neked is általa!