2014. március 10., hétfő

Rainbow Spektrum

Amikor az első Spektrum kendőmet kötöttem, szinte "munkaköri kötelességből" Drops fonalakat használtam. A kendőt nagyon szeretem, szinte alig lehet leszedni rólam (csak kérdezzétek meg a lányokat a Barkában... még nekik sem sikerült).Az első kendőnek nagy sikere volt, még a DROPS Facebook oldalára is felkerült, de már az első körben éreztem, hogy igazán jól mutatna, egy hosszú átmenetes szivárvány fonalból is...
Így, amikor egy kedves Facebook ismerősöm azt kérdezte, készítenék-e neki is egy ilyen kendőt, lecsaptam a lehetőségre, és meggyőztem Hilary-t, hogy ha már lúd, legyen kövér, vagyis, ha már a fél világon átutazik, az lenne az igazi, ha kézzel festett gyapjúból, kézzel font fonalból készülne... 
A fonalakat már mutattam ilyen-olyan készültségi állapotban, a szivárványos kb 500 méter corriedale gyapjúból font fonal.
A szürke, kb 1100 méter szürke merino, kicsit cirmos.
A minta magyarul is elérhető a DROPS oldalán itt.
Ez a darab azóta úton van Kanada felé, remélem, ott is akkora örömmel fogadják, mint ahogy én készítettem.
De még mindig azt hiszem, nem ez volt az utolsó változat amit ebből a mintából kötöttem.
Fotók, kell még említenem??? 
Persze én soha nem fáradok bele abba, hogy leírjam.Deli Kristóf. Ez az utolsó az egyik kedvencem.


Nincsenek megjegyzések: