2013. október 7., hétfő

Inspiráló Inspira

Az inspira cowl nyakmelegítő izé, régóta a listámon volt, annak ellenére, hogy kifejezetten NEM vagyok nyakmelegítő rajongó...
Nem igazán látom mire is jók, először is ki nem állhatom, ha valami szoros a nyakam körül (hmm, garbóm sincs), másodszor nehezen tudom elképzelni, hogy átrángassak a fejemen egy ilyen kötött dolgot, totál káoszt csinálva a hajamból.
A minta, és az elkészült darabok a Ravelry-n azonban izgatták a fantáziámat, annyira, hogy nem hagyhattam, hogy észérvek távol tartsanak, így egyszer csak alámerültem a látszólag végtelen zoknifonal készletembe, előjöttem egy gombolyag szürke, és egy gombolyag lila, "öncsíkozós" METF (meghatározhatatlan eredetű turkálós fonal) -al jöttem elő, és megkötöttem.
Rengeteg elkészült darabot áttanulmányoztam a Ravelry-n, és a mintát is átfutottam, azonban bevallom, nem tanulmányoztam át alaposan, ráadásul nem is volt nálam amikor Szeged felé a vonaton, és előadások alatt kötöttem, így leginkább a fejemben élő kép után mentem.
Az eredmény tetszik, arra, viszont, hogy fogom-e használni, és mennyit, csak a jövő tud választ adni.

1 megjegyzés:

Strugamano írta...

pedig milyen nagyon jó!