2012. május 31., csütörtök

zöld

Az egyik török fonalas oldalon találtam ezt a fonalat az akciós csomagok között. Azonnal beleszerettem a színbe, pedig alapból nem is vagyok annyira oda a zöldért (anyám viszont imádta).
Jóformán be sem csuktam az ajtót a csomagszállító mögött, már tptem fell a csomagolást, és kötöttem a próbakötést.
A formához az alapötletet egy egyetemi évfolyam (turiból származó) pulcsija adta, persze a végeredmény semmiben nem hasonlít hozzá.
A fonal színének, és a fényének hagytam a főszerepet, csak a raglánvonalho csempésztem egy kis díszítést ráhajtások, és mini csavart minta formákában, és az ujját díszit csipkés gyémántforma, és csavartminta kombinációja.Az ujjan nagyon enyhén tölcsér formájúak.
A fonal nagyon kiadós volt, pedig nem volt túl vékony, 3.5-os tűvel kötöttem. Mégis elég volt 300 gramm.
Most már csak azt kell kitalálnom, mit csináljak a maradék két gombóccal (egyenként 200 méteresek). Elég lehet egy ujjatlan átkötős kis kardigánra? esetleg egy nagyon lazán horgolt kendő? Ötlet? Javaslat?

2 megjegyzés:

micuska írta...

Formás és mutatós. Klasszul eltalálod a szaporítás-fogyasztás helyét, számát. Bolerót szeretnék a maradékból :-)
Off: miért ad be mostanában minden blog egy színskála képet?

szaberka írta...

Nagyon szép! Én kendőt kötnék hozzá a maradékból.