2012. április 3., kedd

Rusztikus fodrok

Van egy barátnőm, aki imádja a kézzel készített dolgokat, és mindenkinél jobban értékeli az ilyen ajándékokat.tavaly festettem egy adag gyapjút és fonalat fontam belőle a születésnapjára.
Nagy patrióta, így a színválasztással nem volt gondom, a piros/fehér/zölddel nem tudok mellé trafálni... Azért igyekeztem, hogy a színösszeállítás ne túl nyilvánvaló legyen, inkább csak utaljon a trikolórra.
A zöld amolyan mentazöld, a piros inkább rozsda. Kerestem megit a képeket a gyapjúról, és a fonalról, de nem találtam. A fonal mindenesetre elég rusztikus volt, de fantasztikusan puha.
Mintának a Helix scarf mintáját használtam alapnak, kicsit módosítva.

3 megjegyzés:

Ariadne Műhely írta...

De jó az a kép, mikor épp a nyakadba kanyarítod! Szeretem ezt a mintát, és milyen jól elérted, hogy tényleg ne legyen túl direkt piros-fehér-zöld. Nagyon klassz.

szaberka írta...

Nagyon extra ez a szelídített trikolór. Nem is kell ennek bonyolultabb minta. Szép!

KicsiKató írta...

de jó! szeretem az ilyen megbújó jelképeket!