2011. november 26., szombat

Bizonyíték

Arra, hogy ellenben azzal amit a rossznyelvek suttognak nem azért fonok hajszálvékony fonalat mert nem tudok mást.Tudok ám vastagabbat is...
Ez itt Barka Gabinak készült merinó/tencel rovingból, long draw technikával, a 10 dkg 380 méter lett kétágúan, szóval olyan jó fingering vastagság.
Ez pedig abból a "batt"-ból készült, amiről itt írtam.a merinó és az angora keveréke érdekes, finom elegyet alkotott.
A lila, és a fehér szálak keveredésének tweed hatása lett. nem lett túl sok, még ki kell találnom mi szeretne lenni.
Ez a kincs, pedig, ha hiszitek, ha nem maradék festékekből készült. A szivárványos fonalat akartuk megismételni (sikerrel, de erről majd később), és sajnáltam a maradék festékeket, így előkaptam egy fonatnyi gyapjút...az eredmény ígéretes lett...
Igyekeztem pontosan elfelezni, a két felet külön külön fonni, majd cérnázni, így csak rövid átfedések vannak a színek között.

7 megjegyzés:

Namata írta...

Gyönyörűeket fontál most is !Különösen az a barnás tetszik Nagyon finomak a színei .

KicsiKató írta...

Ez a vastag??? Na jó, minden relatív, én már örülnék, ha a most fonott adagomnál ilyen számokat tudnék produkálni. A szivárványos meg... basszus, most esett le, te elindítottad a szivárvány-fertőzést is... :))))

Tündérlátta írta...

A lila lett a kedvencem. Nagyon szép lett a fonás.

bucilla írta...

Csupa szépséges fonalakat hoztál Anett, mind gyönyörű lett:) Én nem hinném hogy neked bármely vastagság gondot okozhatna;)

paribanu írta...

Igen, szerintem sem okozhat gondot Neked semmilyen vastagság.
Csodásak mind!

Verocs írta...

Nagyon szép, így egyszerűen...

Timici írta...

csodásak!!!! mind! annyira jó Neked, hogy Te ilyeneket(is) tudsz!