2011. március 31., csütörtök

Nypon

Chat:
Én: Angela, hello! Milyen volt a hétvégéd?
Angela: Kösz, jó volt. Sikerült egy jót futnom. És Nálad?
Én:Felhívott apám unokatestvére. A nagy-nagynénémnek (vagyis inkább a nagymamám sógornőjének születésnapja lesz. A kilencvenedik. Meghívtak az ünnepségre.
Angela: Milyen kedves. Elmentek?
Én: Persze. De megtiltották, hogy bárki ajándékot vásároljon.
Angela: Hogy-hogy?
Én: azt mondták csak menjünk el. Persze azt senki sem mondta, hogy készíteni sem szabad semmit...
Angela: LOL, trükkös vagy. Mit kötsz?
Én: Nem is ismersz, ugye? Nem is tudom. Van ötleded?
Angela: Hékás, legalább valami támpontot adj! Egy sál?
Én: Egy idős néniről van szó. Azt hiszem egy csipkekendő talán...
Angela: Milyen fonalad van?
Én: Emlékszel? Mutattam azt a turkálós szerzeményt. Olyan szürkés-türkizes, moheres...
Angela: Mennyi van belőle?
Én: Hát a motring 100 grammos, és olyan fingering vastagságú lehet, de nincs rajta címke. Mohair van benne jócskán, és az égetési próba alapján gyapjú, és akril is. Valami olyasmi kellene ami nem túl nagy, de változtatható méretű, elég gyorsan köthető...
Angela: Hmm, hadd gondolkozzam... Mit szólnál ehhez?
Én: tökéletes. Hogyan csinálod ezt? Akármikor kérdezek valamit, mindig a tökéletes válasszal jössz? Köszönöm.

6 megjegyzés:

Unknown írta...

Nagyon szép lett, én ennek most is nagyon örülnék, nem még 90 éves koromban. Biztos tetszeni fog a néninek!

Tündérlátta írta...

Nagyon szép a színe, a mintája és csodaszép könnyed!

Irenka írta...

Nagyon szép lett, és a bejegyzés is klassz!
Ugye szabad szappanozni? http://eszterszappan.blogspot.com/2011/03/egy-jo-szo-jatek.html

aarkus írta...

Hú, gyönyörű lett!
Erről az égetési próbáról szívesen hallanék többet.

Otthon Művek írta...

Gyönyörű lett, Isten éltesse a nénit!

Zandiflora írta...

Szép lett nagyon! Biztosan sikere lesz.