2011. január 28., péntek

Díjat kaptam

Kettőt is. Amikor ezek a díjak elkezdtek el keringeni, én még csak angolul blogoltam, így most nagyon jól esnek, és megtiszteltetésnek veszem, nem spam-nek :-)
Az elsőt Zsuzsától, 

Zsuzsa, köszönöm, jól esik, hogy azt gondolod érdemes vagyok rá (mert én nem mindig vagyok benne biztos). Ne haragudj, hogy sokáig nem reagáltam...

A másikat Almától.

Mindkettőtöknek köszönöm. Tovább adni nem fogom, nem azért mert nem lenne kinek, rengeteg blog van ami tetszik, amit rendszeresen olvasok, inkább nem szeretnék senkit kihagyni...
Cserébe viszont írok néhány személyes dolgot, ok?

- 14 évesen döntöttem el, ha egyszer fiam lesz Kristófnak hívják majd. Koncz Zsuzsa Borddi Kristófját hallgatva.
- kb hat évesen tanultam meg kötni és horgolni a nagymamámtól
- szakképzett varrónő vagyok és dolgoztam is varrónőként
- imádok úszni... amikor Amerikában éltünk, az ottani barátaink Halacskának hívtak...nem ok nélkül.
- nem szeretem a csokoládét, a kávét, és az alkoholt.

Nincsenek megjegyzések: