2011. január 1., szombat

Az óév búcsúztatás legjobb módja

Menj egy baráthoz.
Eressz össze három tíz éven aluli gyereket egy számítógéppel és egy walkie talkie-val.
Igyál pezsgőt
És fess gyapjút
Azért jöttünk össze, hogy a ygerekeknek legyen társaságuk, és fonjunk együtt. A gyerekek jól érezték magukat, fontunk is (legalábbis én). Átfuttatuk a lila gyapjúmat a kártolódobon egy kis fehér angórával. fantasztikus siker...
Aztán valahogy éjfél előtt ránkjött a festhetnék. Tele táska fonnivalóval érkeztem, csak éppen festeni való nem volt közte, de Zsu kisegített...(hogy lehet, hogy a legjobb szándékaim ellenére több gyapjúval megyek haza, mint indultam???) .Egy bizonyos színvilág járt Zsu fejében, engem meg nem kell győzködni, hogy szivárvány színeket használjunk.Az övé ilyen volt a hőkezelés előtt. Igazán fincsinek néz ki, nem? 
Gyapjú, festék, pezsgő, chips. kóla, ... a legjobb kellékek :-)

Zsu fehér alpakkát használt, és bézs alapszínű merinót, ami a szivárványszaneknek kicsit tört, rozsdás felhangot adott.
Zsuzsié öblítés után:
Az enyém száradás utám. Teljesen profinal néz ki, nem?
Rég nem éreztem ilyen jól magam, köszönöm Zsu, alig várom, hogy újra kitaláljunk valamit!

3 megjegyzés:

Zsu írta...

3-án lesz a szülinapom. Mit gondolsz: megünnepeljük...? ;)

peony írta...

Naná!!!!

nöné írta...

Ennél csodásabb szilveszteri elfoglaltságot nem is tudnék elképzelni. Csodaklassz lett a végeredmény!!!
Éééés most roppant irigy vagyok:o)
Boldog, sok-sok fonással és festegetéssel teli új évet kívánok!