2010. május 18., kedd

Fekete nyuszi

Kicsit elvesztem a nagy munkákban, semmi nem úgy haladt ahogy jólesett volna, és szükségem volt egy kis gyors segítségre, amolyan "instant sikerélményre". Jaj, és valami feketére a piros szoknyámhoz, és a fekete csipkeharisnyámhoz. Volt egy kis doboz fekete angóra fonalam elrejtve a készletemben, a kedvenc turklómban vettem, úgy egy éve...voltak ugyan kétségeim, ugyebár fekete volt, és mohair, de annyira puha volt, nem tudtam otthagyni... Nem volt jó döntés, ugyanis a fonal "sheds"...vagyis potyognak belőle a szálak, de nagyon... az alatta viselt fehér pólómat is tönkretette... Nem hiszem, hogy még egyszer felveszem...Pedig kár érte.

Átkötős fazon, fentről lefelé kötve, mell alatt egyszerű csipke/háló mintával.

a fonal cimkéjén az áll USCHI angora silber, 70% angora, 25% gyapjú, 5% polyamid.
5 mm-es addi körkötőtűt használtam.

3 megjegyzés:

Jucuu írta...

Kár érte, mert nagyon csinos.

nöné írta...

Én is sajnálom, hogy ilyen ez a fonal, pedig a felső klassz. Nálunk is volt egy ilyen történés, alig tudtam a Leányzóm fehér vizsgaingét helyrehozni:o(((

Névtelen írta...

De akkor köss még egy ilyet más fonalból, nagyon csinos!